cronaca

In sce Primocanale.it poei ammiâ in diretta a çittæ da l'erto
3 minuti e 1 secondo di lettura
Voei controllâ comme cangia o tempo? Ammiâ o traffego in Sorvielevâ? Ò magara gödîve a poexia do tramonto ò a çimma do Fasce ingiancou de neie inte giornæ ciù freide? Con un sencio clic da l’homepage do nòstro scito, Primocanale.it, se peu fâ tutto sto chì de badda e sensa manco ïsâse da-a pötroña de ca, comme se fïsci de persoña in sciâ nòstra terrassa.

E doe webcam de Primocanale ammian a çittæ e e seu rivee da-o Levante a-o Ponente da un scito d’osservaçion particolâ, in çimma a-o grattaçê ciù erto da Liguria. Pròpio into mezo tra-i monti e o mâ.

---  Ammia chì a webcam à Ponente e chì quella à Levante  ---  

Unna vòtta chi voeiva vedde tutto Zena da l’erto o l’aiva d’anâ in Castelletto, sciù da-o Righi, in sciâ Lanterna. I ciù ardii se poeivan arrampinâ pe-i fòrti ò in scî bricchi ciù erti a-e spalle da çittæ. Dapeu l’é arrivou a Ræ e tutto l’é cangiou.

Co-e webcam se peu portâ o panorama ciù mäveggioso in sciô schermo de un computer. E oua, in sciô nòstro scito, gh’é doî neuvi euggi pontæ in sce Zena co-unna vista unica, imposcibile da reprodue inte unn’atra poxiçion.

L’imagine a s’aggiorna ògni doî segondi, squæxi comme un video, pe permettive d’asciste a-i eventi into mæximo tempo ch’avvëgnan. Unna filosofia ch’a sta a-a base de tutto o nòstro travaggio pe tegnîve de longo informæ, donde che seggiæ, sensa fâve mai aspëtâ.


VERSIONE ITALIANA

Volete controllare come cambia il tempo? Monitorare il traffico in Sopraelevata? O magari godervi la poesia del tramonto o la vetta del Fasce imbiancato di neve nelle giornate più fredde? Con un semplice clic dall’homepage del nostro sito, Primocanale.it, se può fare tutto questo gratis e senza nemmeno alzarsi dalla poltrona di casa, come se foste di persona sulla nostra terrazza.

Le due webcam di Primocanale guardano la città e le sue riviere da Levante a Ponente da un luogo d’osservazione particolare, in cima al grattacielo più alto della Liguria. Proprio nel mezzo tra i monti e il mare.

Un tempo chi voleva vedere tutta Genova dall’alto doveva andare in Castelletto, su al Righi, sulla Lanterna. I più coraggiosi potevano arrampicarsi per i forti o sulle colline più alte alle spalle della città. Poi è arrivato Internet e tutto è cambiato.

Con le webcam si può portare il panorama più spettacolare sullo schermo di un computer. E ora, sul nostro sito, ci sono due nuovi occhi puntati su Genova con una vista unica, impossibile da riprodurre in un’altra posizione.

L’immagine si aggiorna ogni due secondi, quasi come un video, per permettervi di assistere agli eventi nello stesso tempo in cui accadono. Una filosofia che sta alla base di tutto il nostro lavoro per tenervi sempre informati, ovunque siate, senza farvi mai aspettare.